Gäsp.

Ojoj vad jag gäspar helt otroligt.

Idag var egentligen min sovmorgon, men eftersom min kära sambo drog i sig typ 1 liter cola (!) igår KVÄLL så hade han lite problem att somna. ;)
Så han var ännu tröttare än mig.

Vi har ju semester en vecka till så vi funderar på att göra något roligt.
Jag har ju sjukgymnasten på onsdag så vi kan inte åka bort någon längre tid.

Men ev att vi åker och sover på hotell en natt, eller att vi åker till eskilstuna zoo.
Ja vi får se helt enkelt. :)

Det konstiga är att det känns inte alls som jag varit borta från jobbet.
Känns som det har varit helg, och ändå kommer jag ha varit borta hela sex veckor när jag kommer tillbaka.
Väldigt konsitgt. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0