Det mesta är kaos.

Ja som ni förstår idag blir ingen superbloggar dag.
William har precis fått mat vilket blev en jävla frys pizza, men men bättre än inget.
Han borde ha sovit för snart en timme sen och är fortfarande uppe.

Så nu packar vi ihop, och går och lägger oss båda två.

Henric är inne i stan och träffar sin kusin Sofia som faktiskt var i Sthlm,
dom bor på Cypern men hon jobbar som flygvärdinna.
Superkul ju att han får träffa henne vi har aldrig träffat henne och vi har ju ändå varit tillsammans rätt länge nu. ;)
Över 6 år. Så de är ju klart att han skulle passa på nu. :D

Visst kunde de ha klaffat bättre men första dagen för mig, kaos hemma, migrän.

Men ibland blir det bara så.

Imorgon är det föräldrarmöte, jag vill egentligen gå men Henric med.
Och eftersom det är en vardag har vi ingen barnvakt så Henric får nog gå.
Sen vet jag inte om jag skulle hålla mig vaken till 20.30 heller. ;)
Skulle ju se snyggt ut att sitta och sova där? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0