Borde sova för länge sen.

Jag borde sova för länge sen men har suttit med lite tradera saker.
Lagt upp en ny sak och gjort i ordning en annan för posten imorgon.
Jag och William tar oss en promenad dit imorgon och får de gjort.

Jag gör de alltid direkt när jag får betalningen bara för att ha de klart sen vill jag ha en så snabb leveranstid som möjligt. :)

Ska se över i skåpen om vi inte har massa annat liggandes med.. Känner jag mig så har vi det. ;)
Dock är de lite större saker tror jag "dammsamlare" så de får väl ligga tills / om jag säljer på loppis någon gång.
Tröttnar jag åker jag och lämnar de till läkarmissionen eller liknande. ;)

Denna har kommit ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0