Barnshopping event. :)

Ja juste jag har glömt att berätta. :D
Vi, Jag, Rebecka, Petra och Micaela ska gå på ett stort event 21 september. :)
Är barnshopping.se som håller i det. Jag och Petra fick inbjudan och tog med våra underbar. :D
Rebecka har ju inte barn men de spelar ju ingen roll tycker jag.
Hon lär ju få det någon gång i livet. ;)

Ska bli kanonkul också att träffa alla goa bloggvänner som ska dit. :D
Har fortfarande några som inte riktigt vet hur dom ska göra.
Men jag hoppas på att dom kommer. :D
Agnieszka vet jag ska dit, hoppas hoppas att Emma också kommer. :D

Men de kommer bli kanonmysigt.
Jag jobbar ju alltså inte på kvällen såklart. ;) Men på dagen och sen dagen efter så jag får nog avstå från bubblet, men kul ändå att komma iväg. :)





Nej nu ska jag fortsätta med matlagandet här hemma, håller även på att baka samtidigt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0