Baka bullar och blåbulor.

Ja alla som känner mig vet att jag hatar att sitta still och ha tråkigt.
När jag är hemma och sjuk ensam klättrar jag på väggarna efter en dag,
spelar ingen roll vad de är för sjukdom typ. Oki magsjuka så tar de kanske två dagar. ;)

Så nu bestämde jag och William oss för att baka bullar, sagt och gjort vi kastade oss upp
på cyklarna hela lilla familjen för att handla jäst och lite smått.

MEN när vi precis ska gå upp för trappen hemma så snubblar William till och flyger bakåt och slår i hvuudet i stengolvet. Usch. Var precis så jag inte han få tag i honom pga kassen som jag bar. Nu ca 30 min senare så verkar det endå ha gått bra tack och lov. Han grinade bara en liten stund sen vart de bra.
Men lär ju se bra ut när han kommer tillbaka till dagis på måndag igår ramlade han ner från sängen (blåbula sidan i pannan) idag ramlade han ner i golvet och ja det lär bli en fin bula där med.
Usch min lilla prins.

Just nu står degen på första jäsningen sen kör vi. :) Lite sent påtänkt kanske men ääh har man semester så har man. ;)

Bild från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0