Andra dagen på semestern.

Idag har det varit fullt upp som alla andra dagar tror jag. :)
Morgonen börjades med att William fick vara hos farmor på dagis ett litet tag.
Jag och Henric skulle till banken.

Sen tog vi oss en lunch i Trosa för att bege oss till farmor för att hämta William som hade hur roligt som helst.

Efter det så åkte vi till pappas Britt för att färga hennes hår och lägga ut lite saker till försäljning åt henne. :)

Nu är vi tillbaka i skogen och William ska i säng.

Ahh juste idag på morgonen hittade jag en fästing på William, I HUVUDET?!! Mitt i virveln satt den.
Helkonstigt.

Imorgon är en dag med full rulle igen. Ingen ro på semestern inte.
Ryggen blir bättre och bättre för varje dag men kan fortfarande inte bära tunga saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0