Varför läsa om man ändå inte gillar det personen skriver?

Alltså jag har tänkt på en sak.

Om man stör sig på någon, varför då läsa det den skiver?

Jag har ett klockrent exempel.

Jag har en vän vid namn P, jag träffade honom när jag körde nej förresten åkte (jag var nog bara typ 14) bärgare med pappa.
Jag har honom som vän på Facebook men de är inte att vi pratar och har kontakt så utan mer..
Hej hej.. Typ.

Han har nyligen skaffat ny tjej, och är väldigt öppen om vad dom har för sig både bakom stängda dörrar och utanför.

Nu är ju jag sån att jag ALDRIG skulle skriva ut sånt själv, för jag tycker inte att det rör någon annan.
Men om han nu vill göra de så ja? Vad ska jag göra åt de?
Jag bryr mig inte så mycket det är ju bara att JAG inte skulle göra något sånt.

Men det har varit extremt många som har skrivit till honom och klagat på vad han skriver och att han lägger ut bilder när han är i stringkalsonger (han åker bräda och det är hans "outfit").
Det har till och med gått så långt att någon av hans facebook VÄNNER har anmält honom till admin på fb.

HALLÅ?! Allvarligt? För det första så går det att klicka i så att man inte ser vad han skriver hela tiden,
för det andra kan man väl då bara ta bort honom som vän där?
Det innebär väl inte att man behöver "förstöra" för honom.

Andra tycker ju att det är kul de han skriver och gör, och ja det är ju HANdet är hans personlighet.

Så jag förstår verkligen inte varför man ska läsa på någons facebook eller blogg eller vad som helst om man ändå bara stör sig på det?
Jag har slutat läsa många bloggar för att jag har tröttnat, bytt och börjat läsa nya andra bloggar som jag trivs med.

Bara jag som anser det?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Återigen den svenska avundsjukan... Tänk om alla svenska människor la lika mkt energi på att ge komplimanger som de la på att gnälla, vad "god" Sverige skulle bli.

Som sagt låt bli och läsa om du inget vill veta.

2011-10-26 @ 18:20:10
Postat av: Madde

Ja det är väl det.

Tycker bara att det är tråkigt att man kan gå så långt att man vill förstöra för någon annan.

2011-10-26 @ 18:28:47
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja de lär ju knappast må bättre av de men som sagt de finns ju folk till allt.

2011-10-26 @ 20:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0