Många bollar i luften.

Ja men som ni förstår är det sjukt mycket som händer.
Jag är fortfarande sjuk, men ändå har jag så mycket att jag inte har tid att lägga mig på soffan när jag kommer hem från jobbet.

Jag ska sälja på barnbasaren i Vagnhärad på lördag.
Första gången jag ska göra det men de ska bli kanonkul.
Och ni anar inte hur mycket kläder vi hade efter William!!
Har även plockat ihop lite leksaker men känns som att de får typ räcka med kläder denna gång och kanske de blir någon gång till och då kan man ju ta mer leksaker. :)
Har fått mååånga funderingar varför vi inte sparar allt eftersom vi vill ju ha ett till barn.
Men jag säger det igen, ja vi vill ha barn men inte nu.


Kommentarer
Postat av: Nilma

Hoppas du får mycket sålt då! Alltid skönt att rensa upp lite :)

2011-10-20 @ 11:31:19
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0