Grymt bra helg. :D

Jaha detta skulle ha blivit dagens smink inlägg. Men blogg.se verkar inte fungera som det ska.
Så det får bara bli en bild nu och resten kommer imorgon.
Tänkte ju även visa bilder från helgens bravader men nej.

Jag har fortfarande sjukt ont i halsen men tack och lov är både huvudvärken och febern borta.
William är snorig och fortfarande gnällig men de har han varit ett bra tag nu.
Henric mår bara bra.

Så de går ju åt rätt håll iaf. :)



Helgen har varit underbar och mycket mycket positivt har hänt och kommer att hända men de är jag lite hemlig med ett tag till men de kommer, jag lovar. ;)
I november drar det iaf igång så då kommer jag absolut att berätta. :)

Nu blir det att sova för imorgon börjar arbetsveckan, ååh jag har verkligen saknat jobbet och allt skratt.
Helt sjukt kul vi har tillsammans.
Undrar om jag får hem vinterjackan imorgon också som jag vann? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0