Nya nagelsaker.

Beställde nya nagelsaker från Nagelgiganten.se supersnabb leverans!

Beställde mer tippar. Inser dock nu att jag nog har så jag klarar mig ett tag. ;)



Lite roliga saker att prova på. :D
Dock dom lila leopard är uppbokade. :P
Dom vita är jag lite sugen på själv.



Närbilder. Dom lila är MER lila.







Även en nagelolja ifall någon inte har som gör naglar hos mig. :)



Två nya glitter. Ett rosa och ett vitrosa.



Nagelgiganten.se ville gärna att jag provar på dom här med.
Nagellacket ska provas ikväll tänkte jag. På tårna. :D
Färgen är riktigt grym kan jag lova. :)






Kommentarer
Postat av: Liv

gud vad fina nagelgrejor <33

2011-10-14 @ 14:52:48
URL: http://llivan.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Ååh så mycket fint! Sitter faktiskt och kikar på Nagelgiganten nu :D har mkt fint! Är sugen på att lära mig att göra gelenaglar! Det är ju såå snyggt! Dom där stickersen är ju gryymt snygga! :)



Vad behöver man därifrån som ett startset???

Hjälp mig nu Madde :)

2011-12-17 @ 00:37:04
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0