Utan barn.

Mitt bus är ju hos farmor och farfar.

Pappa (morfar) hämtade William på dagis igår.
Ojoj vad nöjd han var över det.
Pappa undra om det fanns någon muteknapp på honom. ;)
Han hade pratat i ett i bilen hela vägen till Alby där hade han tvärdäckat. :P
Lugn och ro tyckte pappa. ;)

Sen hade han lämnat honom hos Henrics föräldrar och då var det full rulle igen. :D

Idag hade dom varit till lekparken en stund i trosa och samma sak där munnen hade gått i ett hela vägen ner. ;)
Sen när dom skulle hem igen var han helt tyst för han var ju trött då.
Men han verkar ha ritkigt kul där nere hade knappt tid att prata med mig tidigare idag.

Men vad konstigt de känns att vara barnfri!
Jag är inte van, jag är van att ha mitt lilla glädjepiller springandes här.
"mamma jag vill de, jag vill så, nu ska vi de, nu ska vi så, får jag de" osv. ;)


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Skönt att få vara lite barnfri :) Jag har inte träffat Maja sen igår morse då jag lämnade henne på dagis. Men idag, alldeles snart, så kommer hon och hennes pappa hem igen!

2011-10-29 @ 16:42:15
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0