Underbara Burt´s Bees!

Henrics fötter just nu ja dom är verkligen inte att leka med!
Jag har aldrig varit med om värre torrsprickor i hela mitt liv.
Jag kan beskriva det med ett ord, AJ!
Hade det där varit jag hade jag gråtit varje gång jag skulle ha skor på mig.
Usch usch.
Mina händer gillar inte hösten heller, jag blir alltid torr längs hela sidan på pekfingret.

Idag hämtade jag ut ett paket som kom från Burt´s Bees vi ska prova på deras Burt´s Bees hand salve.
Underbar doft kan jag börja med och jag provade den på händerna direkt och känner redan en stor skillnad!
Henrics fötter har inte fått sig någon omgång ännu men det ska dom det kan jag lova. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0