Tidig morgon.

Här hemma började morgonen extremt tidigt..
Kvart i sex tyckte William att vi skulle upp.
Uhh en lördag?! :P

Jaja bara gilla läget dock däckade jag i hans säng till och från.
Fördelen är ju att han är så pass stor numera att man inte behöver titta på honom 24 timmar om dygnet.
Jag är iofs en mamma som hör ALLT!
Helt knäppt att jag kan höra honom, även om han stängt dörren in till sitt rum så hör jag direkt vad han säger och gör så fort han låter lite.
Mammainstinkt? ;)

Vid nio tröttnade William, oki visst klart han hade fått frukost och allt sånt jag låg ju inte död hela tiden utan var ju uppe med honom till och från också.
Men vid nio tröttnade han, då gick han in till Henric och sa "pappa vakna nu mamma tråkig sover min säng" haha.
Jag hörde ju det log och vände mig om haha.
Då visste jag ju att Henric skulle gå upp. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0