Sjukstuga åter igen..

Jaha både jag och William är hemma och sjuka.
William har vaknat hur många gånger som helst hela natten och sagt att han har ont i halsen och han hostar värre än en storrökare!
Jag själv hade ingen röst idag heller när jag vaknade nu kan jag bara viska vilket William inte verkar tycka är speciellt jobbigt. ;)
Jag låg i sängen hela förmiddagen och tillslut tröttnade William så vid elva kom han och la sig med mig och så sov vi till lite efter tolv.
Haha de har inte hänt på länge kan jag lova. :P

Kan lova att vi plöjer Disney filmer just nu ojoj. :)
William pratar mycket mindre han med tror att han också tycker att det är jobbigt så vi är mest tysta förutom när vi hostar och snorar typ. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0