Någon i buskarna!

Nu har jag lämnat min jobbarkompis vid tunnelbanan med nygjorda naglar.
Hon blev kanonnöjd. :D
Bilder kommer imorgon nu är jag ännu tröttare än innan. :P

Allt blev lite senare än tänkt men de gör inte så mycket, hon kom iväg senare och tunnelbane strul som gjorde det ändå senare. Men äh det är ju bara löradag så då är de lugnt tycker jag. :)
Var mycket trevligt också, massa skratt och prat. :D

Blev skiträdd när jag skulle gå hem, man går förbi ett större buskage eller liten skog ja jag vet inte vad man säger haha många träd och buskar ihop fast inte supermånga men så mycket att man kan gömma sig där.
Det var någon som stod där, när jag gick hem var jag ju ensam!
Hörde hur det knäcktes massa grenar där inne, kan lova att hjärtat slog i 190!
Hittade ett lypsyl i fickan som jag höll hårt i bara för att ha något i handen (man får bättre slag då om man ska slåss).
Tack och lov kom de aldrig fram någon ur "buskarna" kom ut folk från pizzerian lite längre fram också.

Behöver jag ens säga att de gick fort hem?! ;)

Kommentarer
Postat av: feztis

Haha nej, det dyker alltid upp någon korkad person förr eller senare ;)

2011-10-02 @ 07:06:14
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Ingrid

haha ja det blir väl så! När lillan somnar så vill jag aldrig lägga ifrån mej henne heller haha..

2011-10-02 @ 09:49:47
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0