Mycket saker händer just nu.

Just nu känns det som att det händer så otroligt mycket samtidigt.
Det mesta kommer ni att få reda på här allt eftersom.
Inget allvarligt eller så men heller inget jag skriver ut fören de faktiskt är så. :)
En sak kommer väldigt snart kan jag avslöja. Eller njae två saker förresten. :P
En tidigare än den andra.
Sen en sak kommer också hyffsat snart men ännu dröjer de lite till. ;)

Så det är både planering och saker som bara händer faktiskt,
saker jag mest får glida med och gilla.
Eller ja slita lär jag ju få göra också haha.

Spänande va? :P


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja låter spännande

2011-11-01 @ 10:35:13
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0