Mycke att göra.

Gårdagen flög bokstavligen förbi! Jag skulle till sjukgymnasten så drog tidigare från jobbet. Jag trodde det skulle bli värre än det var men gick bra och fick inte så mycket smäll på fingrarna över att jag knappt hunnit träna. När jag hämtat bus så blev det direkt hem för att äta och laga massa mat gjorde en lasagne och en köttgryta med rödvin och massa andra godsaker i. Plockade även fram Williams alla gamla kläder och rensade för på lördag ska jag och britt sälja på barnbasaren i Vagnhärad. Ska bli superkul. :) så nu ligger alla kläder hemma på bordet och ska märkas samt sorteras i storlekar. :D när allt de där var klockan massor så han inte sitta vid datorn alls hemma igår.

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Heej! Jag hörde en fågel kvittra i mitt öra att du tidigare varit med och tävlat om underkläder, och nu har du samma chans i min blogg, där du kan vinna valfria underkläder från underbara Abecita.

Var med och tävla du också; http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/october/vinn-underklader.html

2011-10-18 @ 08:33:24
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0