Mattips?

Nu här idag har vi börjat göra i ordning massa mat för veckan eller oki massa och massa.
Jag tog fram kött ur frysen hade noll koll på vad de faktiskt var och var trött.
Men idag visade de sig att de va schnitzel, så blev till att ställa sig å panera.
Har även kokat potaits som jag tänkt steka på sen när den svalnat.
Blir kanongott tror jag. :)
Henric ska göra iordning en linsgryta, jag sjäv tycker inte om de, tycker inte om linser.
Men han kan äta. ;)
Imorgon ska vi göra hammburgare egentligen skulle vi äta de idag men de spelar ju ingen roll kände vi.
Får se om vi ska kasta ihop något mer också.
Någon som har tips på något gott? :D
Vi har köttfärsås i frysen så de ska vi äta någon dag också.
Så två dagar är klara ändå.
Men hm tre kvar? ;)
Eller förresten, vi ska äta lax med fetaost och trattisar på någon dag också.



Mattips välkomnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0