Hur lyckas jag varje gång? :p

Alltid jag å lyckas! Jag förstår inte hur jag inte kan ha lärt mig ännu hur det är att ha långa naglar? :P hur lyckas jag varje gång undrar jag. :P naglarna i sig sitter bra som fan men helt plötsligt gör jag något så jag lyckas KROSSA någon eller några naglar. Idag har jag lyckats med första. Får bygga en ny imorgon för nu ska jag sova, äntligen. :) det konstiga är att även fast jag inte har någon direkt längd på naglarna så lyckas jag ändå. Tur jag gör ROM själv numera ni kan ju tänka er annars, laga naglar hela tiden. ;) för jepp krossar dom på samma sätt om någon annan gjort dom med.

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det. Ivf 2012! <3

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar.



Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Jul, så passa på att vara med!



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié

2011-10-19 @ 14:06:30
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0