Flyga flygplan - själv.

Idag var tanken att de skulle bli en riktigt mysig hemmadag.
Men vi fick reda på att Henrics bror ska använda sig födelsedagspresent som han fick av oss och det är att flyga flygplan, alltså KÖRA själv. ;)
Så ändrade planer.

William sitter just nu och sover i soffan till Lejonkungen två så Henric åkte iväg för att handla till middagen.
Blir något kött, potatisgratäng och Henrics grymma rödvinssås. :D

Jag tänkte faktiskt göra mina egna naglar ikväll det var länge sen. :)
Får se vad det blir denna gång, men blir nog något bra.. Som vanligt haha. ;)
Jag har faktiskt en sak jag inte har gjort tidigare så det blir nog att prova på det.


Kommentarer
Postat av: jessica

klart, naglarna blir alltid lika snygga! :)

Hmm kom på ju på att du kommenterat ett inlägg i min blogg ju. . fast jag kommer inte ihåg vad det stog :/ Så kan tyärr inte svara på det just nu, om det fanns nåt att svara på såklart :D

Dags att sluta babbla ;D ha en bra dag!

PUSS <3

2011-10-08 @ 15:25:53
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: Amanda

åh, visa naglarna sedan! har nu fått mina produkter från NG.. men det blir inte alls lika fint som dina! :(

2011-10-08 @ 19:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0