Berget av kläder!

När jag gått igenom allt så var det här sälja delen!
Då har vi ändå sparat mycket av våra absoluta favoriter!
Och de vi spara blev ca tre pappkassar kanske!





Och då hade jag ändå sagt innan att vi ska spara allt tills efter att vi fått ett till barn.
Men hallå?! Vart ska allt de få plats isf?! :P
Alla skåp var knökfulla här hemma, så detta var behövligt.

De som blev kvar ska jag sortera upp i storlekar ordentligt, sen ska jag även gå igenom alla leksaker och så ska vi ställa i ordning allt tills nästa gång jag får chansen. :)
Ska se om jag lyckas få bord i Gnesta eller Södertälja i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Hej!



Nu har en vinnare i xenobia design tävlingen dragits :) Var det du?



Hoppas du har en härlig tisdag!

Kram

2011-10-25 @ 09:11:59
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Haha, jo nog finns det en del att rensa ^^

2011-10-25 @ 15:49:14
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0