Alfons och Trollkarlen.

Idag har varit en helt underbar dag.
Oki visst sambon saknades men man kan inte få allt man vill. :)

Vad jag har gjort idag?

Jo det var så att igår var det en kompis kompis typ som undrade om någon var intresserad
av att få 4 biljetter till teatern som hade premiär idag Alfons och trollkarlen, klart vi ville. :D
Så idag på fm fick jag reda på att jag fått dom, vilken lycka. :)
Ringde pappa så han och Britt kom upp och följde med.
Efter en hel del stress med att hinna hämta biljetterna vid t-centralen typ för att sen ta oss
tillbaka till odenplan för att springa till intiman så kom vi fram.
Åhh det var det värt!
William älskade det! :D
Direkt när den började så började dom spela "Alfons musiken" och William visste direkt vad
det var och sken som en sol.

Grymma platser också kan jag lova, balkong platser rad två! Haha kanon ju. :D

Tyvärr fick man ju såklart inte ta några bilder där inne men om ni får chansen folk, så se den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0