We´r family event.

Jag och vackra Agnieszka begav oss efter en grym lunch till Café Opera och We´r family eventet.





Stjärnpanelen var där.



Min vackra vän Agnieszka.



Underbart gott tee från Tehuset JAVA och lite kakor och godis.





En smarrig dryck för kvinnor, typ energi dryck. :)



Stor och Liten är tillbaka!! :D







Hsb vad där.



Disney on ice. Dom är ju sååå duktiga. :D



Tehuset JAVA. :)



Jag med stor och liten. Det var inte lätt att hålla sig för skratt där inte. ;)



Tvingade ner Agnieszka också. ;)



Ett mysigt event med otroligt mycket skratt mellan mig och Agnieszka. :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Såg kul ut synd man inte bor i närheten av Sthlm så man kan gå på massa event

2011-11-21 @ 13:27:45
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0