Vilken lycka!

Idag så fick jag ett kanonkul sms från Agnieszka, hon kom med i utlottningen om att få äran att hålla i en tävling tillsammans med Disney on Ice och samtidigt får hon också två biljetter själv.

Jag blev jätteglad för hennes skull självklart och skrev det till henne.
I samma veva sitter jag och ska kolla in min mail.

JAG HAR OCKSÅ KOMMIT MED!!! :D

Ska bli så otroligt roligt, dock går William på egen biljett som det verkar.
Så håller på å kollar om man kan köpa till en biljett så vi kan gå alla tre.
Mycket roligare om Henric också kan följa med. :D

Vi skrev alltså upp oss när vi var på We´r family eventet. Så otroligt roligt. :D

Så, snart kommer det upp en tävling här i min blogg där man har chansen att vinna två biljetter till den 5 januari.
Och tycker också att ni kan titta in hos Agnieszka med och tävla där också så har ni dubbelt så stor chans att vinna! :D

Åhh vad jag längtar till 4 Januari nu, det är alltså 4 vi ska gå och 5 jag tävlar ut. :)

Sista julsemesterveckan och allt liksom, den kan ju inte sluta bättre.

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Va kul! :)



Jag jobbar på Ö&B, sitter i kassan och plockar varor m.m m.m :)



KRAM

2011-11-29 @ 21:56:06
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag fick också ha en tävling hos mig så man kan kika in hos mig också :-)

2011-11-29 @ 22:01:03
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0