Varning för FULA naglar. :S

På det andra eventet fick man naglarna fixade av utbildade nagelteknologer.
Det dom gjorde var att dom filade lite och "målade" naglarna med ett gelenagellack (som dom sa) och det ska sitta ca 3 veckor.

Och förlåt mig, men mina naglar ser ut att vara gjorda av en tre åring!!
Det är slarvigt, snett, ojämt och ser bara bedrövligt ut..



Fin linje? :S



Helt ojämn gele, den är ju fasiken bullig.





Helt ojämt fördelat med både färg och glitter.



För er som inte vet de så kan jag inte ha långa fina EGENGJORDA naglar när jag jobbar,
mitt jobb gör att jag KROSSAR naglarna om dom är längre än så här och det gör så jäkla ont att det inte är värt det. :P

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3 Nya tävlingar varje vecka!

Hmm... Jag får nog hålla med om att man hade kunnat göra det bättre själv. Vad konstigt att de använder såna färger också för den delen :P.

2011-11-21 @ 20:17:59
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Ja, de där va ju inte så proffsigt gjort ;/

2011-11-21 @ 23:38:16
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0