Skitdag!

Idag har varit en så riktig jävla SKIT dag så de finns inte!

Morgonen började med att jag gick upp fyra som vanligt.
Går in i badrummet och ska börja med morgonrutinerna.
Bara de att jag får inte upp händerna till ansiktet.
Jag har gått och spänt mig för mycket nu när jag har jobbat och pga det
har jag sjukt ont i ryggen, inte på samma ställe som sist utan nu är det överdelen av ryggen.

Så jag ger upp.
Går och lägger mig igen.

När jag sen vaknar har jag galet ont i huvudet OCKSÅ underbart....

Jag är så trött på att ha ont i huvudet och även i ryggen även om det är en annan smärta i ryggen så gör det ju ont.

Bläääh!


Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Ush och fy:( Hoppas du mår bättre på lördag! puss

2011-11-17 @ 20:21:27
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Men fy då :( hoppas du blir bättre snarast!

2011-11-17 @ 21:10:06
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0