Läkarbesöket.

Ja juste jag har ju glömt att säga hur det gick hos läkaren. :P

Det var väldigt konstigt faktiskt.
För först fick jag vänta väldigt länge i ett rum..
Sen kom han in och började prata om att han bara har 10minuter per person.

Han säger sedan att antingen kan det vara något i typ väggarna på kontoret.
Eftersom så många av oss är dåligt menade han på.
Han kollade iaf hals och bihålor och sånt.
Och sa att om det inte är det kan det vara en bihålsinflammation som kan ligga
och pyra och då kan det ge huvudvärk och feber till och från.
Så jag fick iaf nässpray utskrivet som är inflammationshävande.
Så vi får se hur det går med den.
Han sa att jag skulle vila tills huvudvärken är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0