Sthlm - dalarna -sthlm.

Idag funderade vi ju på om vi skulle äta ute.
Men vi åkte ju och handlade så då bestämde vi oss för att ta en mysig tacoskväll ist. :)
Varken jag eller Henric var så sugna på att äta ute.
Vi tar det en annan gång ist.

Imorgon blir en låång dag. Eller jag hoppas på att få sova i bilen haha.
Vi ska till Hedemora fram och tillbaka.
Min gudfar fyllde 50 förra fredagen så vi åker dit imorgon och grattar honom.

Ska bli mysigt för jag har inte träffat honom på länge och vi ses inte så jätteofta heller.
Blir jag, William och pappa som åker. Egentligen skulle Britt ha varit med också
men hon fick jobba ist. Men de kommer fler gånger. :)

Imorgon är farsdag också, måste leta fram pappas paket de ligger färdigt i ett skåp.

Henric får så tråkiga farsdag presenter..
Kalsonger och ett jävla dataspel (som han ville ha och dessutom redan har börjat spela).

Jag är galet trött faktiskt. Men tänkte kolla på iaf ett avsnitt av vampire diaries ligger efter. :P


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Tack ♥

2011-11-12 @ 23:07:41
URL: http://endenise.se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv: Huah säg inte så... jag hoppas verkligen INTE att det blir värre än såhär. Jag menar, jag har ju Linus, snart 8 år, och han var aldrig såhär. Det handlar inte om att jag "glömt" det heller. För han hade knappt nån trotsperiod, bara ytterst lite... men sen har vi ett ganska hårt förflutet han och jag också. Mycket problem och tjafs med hans pappa, och det var liksom inte en lugn stund vid hans treårsålder om man säger så... kanske beror på det? Men han har nog varit den enklaste ungen på jorden. Sov i sin egen säng från start, slutade med napp efter en vecka, tog flaskan själv efter 1,5-2 mån... ja han har alltid varit väldigt självständig den ungen :) - och är det ännu.



Haha, nej stanna för att skala en apelsin kan ju vara lite sådär kanske - förmodar att du jobbar inom transport? Då är det ju inte så nice kanske... ;)



Kramar

2011-11-13 @ 00:15:20
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad gott med taco! :D

2011-11-13 @ 01:20:29
URL: http://adaras.se
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Magnus kommer få Gardells nya bok:)

Hoppas ni får en fin dag, själv åker jag till jobbet strax!

2011-11-13 @ 06:35:15
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0