Skitdag, men jag är ju bäst!

Idag har det varit kaaaaos!

Morgonen började med första stoppet och där är det en byggarbetsplats just nu så när vi skulle parkera
så var det bara att vänta och vänta och vänta!!

Det drog ut som fasiken på tiden helt i onödan.

Så vi var klar bra mycket senare än vi egentligen skulle ha varit.

När jag sätter mig i bilen och ska åka hem så startar inte bilen!?!!
Batterit är dött, så får gå in och hämta starthjälp,
kommer iväg tillslut.

Åker till Peugot verkstan, nej dom har inte tid att mäta laddningen..
Åker till Barkarby,  hittar fan inte ens verkstaden!
Åker till Vällingby, inte tid!
Åker till Islandstorget och dom tar sig tiden hela 30 sekunder att mäta
laddningen!!

Helt sjukt två verkstäder som inte kan gå ut och mäta laddningen.

Jaja visade sig att laddningen var bra, så blir till att köpa nytt batteri och inte ha någon onödigt på.
Så jag får sätta mig i en kall bil på morgonen!
Blää, vi har ju diselvärmare! Man blir ju bortskämd. ;)

Byter iaf en lampa som har gått också, man måste ju fan plocka bort halva motorn för att komma åt!
Helt värdelöst.
Men nu är det gjort och fixade hellyset också som letade daggmask eller något. :S

Tur att jag är så jävla bra på bilar helt enkelt haha.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fy för strulande bilar, men du verkar ändå klara dig bra:)

2011-11-15 @ 22:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0