Sjukaste drinken på länge.

När cafét stängde gick vi vidare till en resturang/bar.
Kanonmysigt ställe.

Ingen av oss hade druckigt cosmopolitan tidigare så vi tog en varsin sån.
Herre gud är det BARA sprit i dom?!!

Jävligt stark men ääh den gick ner. ;)

Men en så sjuk sak som hände oss där inne, vi satt rätt nära toaletterna, för att slippa sitta inne bland matgästerna.
Helt plötsligt hör vi värsta braket från en toalett när en tjej stänger dörren, hon öppnar tittar in, stänger och går därifrån.
Då tänkte vi inte så mycket mer på det liksom hon brydde sig ju inte.
Kanske 30 min senare är det en liten tjej som ska gå på toa och öppnar dörren.
Så hör man "mamma, alltså taket har ramlat ner"
Haha VA?!!

Så den andra bruden ville typ inte säga till när det hände och struntade därför i det?!
Konstigt att de blev ett sånt jäkla brak där inne då liksom, innertaket hade alltså ramlat ner. :P





Dåligt svullna mina bihålor här?! Här hade jag de riktigt jobbigt fy fan va ont jag hade.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Skrattade högt när ja läste de. Jäklar vad förvånad man blivit om de hade hänt en:)

2011-11-21 @ 13:11:22
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Emma

Å cosmopolitan är så gott dom jag smakat har inte smakat sprit hatar drinkar som smakar sprit

2011-11-22 @ 11:10:20
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0