Omplanering.

Jag är ju en planerare just nu har det varit extremt mycket planer hela tiden dag ut och dag in..
I helgen var det bestämt att jag skulle göra naglar på två i trosa på lördag.
Vi visste inte om bara jag skulle åka, eller jag och William eller kanske att Henric skulle med också.
För på söndag ska vi till Dalarna fram och tillbaka..
Min gudfar har fyllt år så vi ska dit och säga grattis i efterskott.

Men nu ska jag inte göra naglar på lördag för ena har fått inflammation i ryggen.
Bin there done that! Usch man vill inte sitta så länge då.

Så då blev det bestämt att vi är hemma, skönt det också bara myshelg med SOVMORGON för mig! ;)
Så pappa och Britt kommer hit på söndag så åker vi till Dalarna sen.

Så det blev helt omplanerat nu på kvällen.
Men det blir nog bra det också.


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Vart i Dalarna bor dom? :)

2011-11-10 @ 21:40:28
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0