När Posten ringer då blir man glad.

Idag ringde det med privat nr till mig, jag brukar inte svara då för jag tycker att folk
kan fasiken ringa med sitt riktiga nr om dom vill mig något!
Men svarade iaf, och det var Posten.

Dom undrar om jag är hemma på tisdag efter 17 för dom har paket till mig.
ÅÅÅhhh vilken lycka sånt tycker jag om!
Komsi komsi. ;)

Har absolut ingen aning om vad det kan vara men ser verkligen fram emot att få det. :D
Han sa företaget men inget jag kopplade till så iiih bli tisdag? :D

Posten får med andra ord GÄRNA ringa mig många gånger med privat nr, dom har min tillåtelse. ;)



Bild från google.

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Haha jaså? Hur lång är du då? :)

2011-11-18 @ 15:01:59
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0