Minimango.se

Jag älskar att skämma bort William de kommer jag alltid att göra. ;)
Och jag har hittat denna underbara sida, Minimango.se helt underbar sida!
En kanonkul sida där man hittar roliga leksaker till barn mellan 2-10år.
Det finns allt ifrån inredning till leksaker och det bästa är att det är saker man inte hittar överallt.

Kolla in dom här söta gosedjuren tex dom innehåller en liten vetepåse så man kan lägga den i micron en liten stund och sen blir gosedjuret varmt och gosigt.
Perfekt att gosa med nu när det börjar bli kallt både ute och inne.
Och söta är dom ju med! :D



Här hittar ni Minimangos blogg också, absolut något jag kommer att följa. :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

HAHA, du är inte ensam om att vara lite virrig ibland :D



Ska bli jättekul att se vilka sponsorer du har, och hoppas såklart att jag har tid att vara med och tävla också :)(och vinna såklart)

Har du fått ditt paket från Eilas förresten?



KRAM

2011-11-30 @ 20:38:50
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0