Mera paket. :D

Dagen blev helt oki ändå, jag kom iväg tidigt.
Har inte stressat utan verkligen tagit mig tid för att prata med mina butiker, skönt att ha en konversation tycker jag.

När jag kom hem så passade jag på att träna lite, det var ju en evighet sen och jag måste verkligen komma igång igen med träningen.
Kan nog med säkerhet säga att jag lär ha träningsvärk imorgon. Phuu! :P

Har tagit en skön dusch nyss och ska nu springa upp och hämta William.
Vi ska åka en sväng till City Gross och sen hämta ut ett paket på vägen hem också.
Mmm älskar pakeeeeet! :D


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3

Paket är roligt, :) Hoppas det var något trevligt i det också =)

2011-11-16 @ 19:52:22
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Carolina - Vinn en Personlig Almanacka hos mig!

Paket är alltid skoj! :-) Kram

2011-11-17 @ 11:18:31
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0