Lekmer.se

Jag satt och tittade på lekmer.se dom har en hel kategori med Cars 2 produkter.
Helt underbara saker kan jag ju säga.

Allt från kläder till leksaker och till hemmaskoj.

Kolla in detta snygga Cars sett med byxor och zipit tröja för endast 199kr nu.



Eller denna tok coola Cars långärmade tshirt bilen blinkar när man rör på sig dessutom och för endast 99kr.




Dom har även perfekta saker nu till vintern.


Kolla in denna Cars stjärtlapp för endast 49kr.



Även hemma skoj finns det massor med fint av i Cars serien.

Kolla in detta Cars pussel för endast 59kr.



Eller denna tok häftiga Cars Ljudbok för endast 199kr.



Kommentarer
Postat av: Emma

Hmm tröjan hade jag missat på deras sida kanske man skulle beställa var ju tok snygg

2011-11-18 @ 20:32:50
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Pappan Anders

Pusslet måste jag spana in :-) Lukas idol e bärgarn.

Ha De!

2011-11-20 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0