Julklappar.

Här är en bunt av alla julklappar som är inslagna och färdiga.
Jag älskar ju som sagt att både handla, slå in och ge bort julklappar och presenter så med tanke på hur det såg ut förra året så kanske detta är hälften / en tredje del av vad det egnetligen blir när det är HELT klart..
Samma visa varje år. ;)



Detaljer.





Tror ni att några barn kommer bli glada bara för pappret eller? ;)
Jag vet att William blir det haha han älskade när jag höll på å slå in paket med de.



Julklappen med hårpapp. :)


Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: Häftigt att du också fått vara med om det fast från andra hållet :) Jag kan nog ana hur fort du körde haha :D

2011-11-26 @ 00:03:56
URL: http://endenise.se
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

de där cars pappret har vi på vincents paket här hemma =)

2011-11-26 @ 10:22:00
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Pappan Anders

Snygga paket :-) Var har du/ni köpt pappret med cars på? Jag e tacksam för svar.

Ha en go 1:a advent!

2011-11-27 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0