Jobbig natt.

Natten till idag var mer än hemsk!
Klockan två var jag fortfarande vaken, snacka om emot mina planer..
William vaknade vid halv tre och tyckte att han skulle sova med oss, de tyckte inte jag!
Så jag gick tillbaka med honom, han grät och kom upp igen.
Så höll vi på några gånger tills han efter tre någon gång somnade om.
För att sedan vid halv fem börja igen.
Vid kvart över sex kom han igen efter att han somnat om där vid halv fem efter ca två vändor tillbak i sin säng.
Så när han kom kvar över sex så gav jag upp..
På med tv, fixa frukost äta och sen gick jag och la mig i hans säng en stund.
Jag var sååå trött.

William var så söt och satt och lekte med lego på golvet medans jag fick blunda lite.
Sen vid halv nio kom Henric upp och jag däckade på två sekunder.

Så nu hoppas jag över allt annat att denna natt blir bättre.
Dock så ska Henric ta William i natt så blir han jobbig sätter jag i öronproppar. ;)

Tur att han är söt. ;9 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0