iloveburt.se

Jag skrev ju och berättade här för ett tag sen att vi skulle prova på Burt´s Bees hand salve.
Och jag kan bara säga en sak!
Shit vad bra den är!!

Jag trodde inte jag hade speciellt torra fötter, men körde på den där ändå och WOW vilken skillnad!
Henrics fötter har fått sig ett rejält lyft från tidigare.
Min händer är som bebishänder numera!!

Behöver jag ens säga att vi alltid kommer ha en sån här burk hemma numera? :D





Och vet ni något som är huuur bra som helst.

Nu har även apoteket KRONANS DROGHANDEL lanserat Burt's Bees (och däribland Handsalven).
Kanonbra om det skulle krisa och vara helt slut hemma och man inte hinner vänta på leverans från iloveburt.se :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Kanske man ska ta och prova då :D

2011-11-08 @ 16:03:52
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0