i-landsproblem!

Jag har ett problem julklappspappret är ju slut!
Haha dagens i-landsproblem. ;)
Har gått två helt nya rullar bara på de idag.
Och då kan jag erkänna - det är inte allt!!!
Har några kvar i skåpen, sen är några på väg hem i detta nu och några är bestämda men inte köpta.
Helt sjukt med alla dessa julklappar!!

Jaja syskonbarnen i Sundsvall är klara så dom ska jag nog skicka upp samtidigt som en födelsedags present till nästa vecka.

Jag kan inte skicka dom till pajala ännu då alla julklappar inte har kommit hem till mig ännu.

Slog in en julklapp i typ hårpapp blev riktigt fint men ååh vilket jobb!

Imorgon får jag köpa mera julklapps papper och även något mer snöre, tycker de är kul att blanda. :)


Kommentarer
Postat av: jessica

svar: ah får kolla hur jag jobbar, får bli så sent som möjligt innan jul. Så de inte hinner gå av till nyår :) hihi!

Åhh tack söta du att det kan "vänta" :)

Jo, vi skulle byta ringarna på julafton egentligen, men ingen av oss kunde vänta. . .såklart ;D haha!!

men måste förstora min mer :/

<3

2011-11-25 @ 23:07:34
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0