I bilen.

Vi åkte ju till Dalarna här för ett tag sen, jag William och min pappa (Williams morfar).
Vi skulle gratta min gudfar som fyllt 50år.

Williams underbara fotomin. ;)





Jag tog med mig bärbara, vem har sagt att man måste ha dvd i bilen liksom?
Funkar lika bra med en liten bärbar dator.
Jag byggde upp en vägg åt honom då solen låg på så han blev störd. ;)





Här ser ni ju hur dåligt han satt i den förra stolen, han kom liksom inte ner i stolen ordentligt de ni inte ser är att han är också för lång för "säkerheten" ska vara oki.

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

sitter han framåtvänd eller är de bara så de ser ut? =)

ja vi köpte sånt papper på Ullared när vi va där

billigt å bra hihi

kram

2011-11-27 @ 09:38:30
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Emma

Han måste verkligen vara lång och så för sin ålder .. Och jag tycker Eddie är lång men bil stolen klarar han än

2011-11-27 @ 10:46:15
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0