Första samtalet.

Igår hade jag mitt första samtal med Ulrika som håller i Tänk dig smal kursen.
Väldigt intressant, första samtalet var nog mest att man skulle berätta själv vad man tycker och känner och vad man har för förhoppningar.

Jag känner att jag lär mig mycket av det här, mycket av mina tankebanor som jag absolut inte trodde själv.
Att känna att jag kan strunta i vissa saker är skönt.

Jag gör ju inte så att jag utesluter något helt och hållet.
Är jag på kalas äter jag kanske en kaka, men struntar kanske i att ta fem av varje eller något sånt. ;)
Iofs skulle jag inte ha gjort det ändå haha men bara ett ex.

Men jag är riktigt nöjd med det jag har lärt mig so far och ser verkligen fram emot fortsättningen. :D


Kommentarer
Postat av: Ulrika Gabriel

Det var jättetrevligt att prata med dig :-).

Det ska bli spännande att följa dig på den här "resan".

2011-11-17 @ 21:29:27
URL: http://ulrikagabriel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0