Fel åt båda hållen.

Nu i tänk dig smal har vi ju börjat med dieten.
Vi ska skriva en plan för vad vi ska äta varje dag, även skriva upp vad vi äter varje dag.

Idag blir de då inte mycket för mig inte.
Har ju inte börjat på dieten då jag är för sjuk.

Så blev becon och pommes till lunch och till middag gjorde jag köttfärslimpa, potatis och
skysås samt hemmagjord lingonsylt till.
Efter de har de bara blivit två muggar te.

Blev ingen frukost eftersom jag sov på tok för länge. ;)

Jag kommer inte att skriva ut mina måltider här varje dag men inser att denna dag var både onödig och för lite samtidigt.. Hm..

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3

SV Haha, ja iofs, men de kunde ändå ha gjort det lite bättre.



Hur går det med dieten då? Vad är det för något du går i, är det en kurs eller vad är det för något? Kramis

2011-11-22 @ 10:11:27
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Åsa we will never walk alone

Lät ju inte som bästa dietmaten kanske nä....;)



Sv: Ja det finns folk till allt, det har man fått erfara...

2011-11-22 @ 10:55:20
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0