Dagens..

Idag var ingen bra dag att börja jobba på så är det bara.
När jag kom till jobbet så möttes jag av kaos!
Vi kunde inte sända, så vi kunde inte använda datorerna, ena brödbilen var sen (kommer två).
Dom andra skämtade och sa massor i stil med "oj aj vad ont i magen jag fick just nu, nu får dom nog ringa in folk".
Hehe. ;)

Men jag kom iväg tillslut, mycket mycket senare än vanligt men iväg kom jag.

En nackdel med att vara borta från det här jobbet är att det är ju någon annan som lägger in ordrarna.
Man har ingen aning vad som kommer samma dag eller dagen efter.
Man har heller ingen aning om hur mycket bröd de redan ligger i butikerna.

Jag slutade och var klar med onsdagens ordrar vid 16.45 så blev ett pass på 11 timmar och 30 minuter idag.
Konstigt att jag känner mig seg i huvudet?


Kommentarer
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Hej!

Nu är tävlingen avslutad och vinnaren är framtagen, kika in och se om du var den lyckliga vinnaren...



Håll även utkik för framtida super tävlingar inne hos mig



Kram kram

2011-11-28 @ 20:33:40
URL: http://mammapetra.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0