Äter jag på stående fot?

Just nu i Tänk dig smal så ska vi fundera på om vi äter mycket på stående fot.
Jag TROR inte att jag äter så mycket på stående fot,
men säkert så gör jag det utan att tänka på det.

Så därför ska det bli väldigt intressant att se om jag gör det och om jag reagerar på att jag gör det också.

Nu är det en vecka kvar tills vi börjar på våra valda dieter.
Ska bli otroligt intressant. Självklart jobbar vi nu på den mentala biten.

Och jag tror redan nu att jag börjat ändra mitt tankesätt..
Jag känner inte samma sug till saker längre heller vilket såklart är väldigt positivt. :)


Kommentarer
Postat av: Gniztra

Jättefin blogg du har:-)

Skulle bli jätteglad om du kolla in i min internetshop



www.Gniztra.com



Finns fake piercing,Lip fushion läppglans,Mac smink,smycken,Hello kitty,Playboy saker.

Allt en tjej behöver och allt finns i lager.



Kram Gniztra

2011-11-12 @ 20:56:01
URL: http://www.gniztra.com
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Nej jag förstår inte heller. Liksom, jag försöker ju inte ta kort på personalen eller deras dammtussar i hörnen. Det jag vill ta kort på är ju bara mitt barn... ^^



Jo man kan ju inte äta obegränsat med frukt, men jag brukar vara nöjd med 2-3 frukter per dag. Å då ska man helst undvika banan om det går, eftersom det räknar som två frukter ;) Äpple är ju bra för förbränningen t.ex. - så det brukar jag ha som standard som första frukten varje dag jag ens behöver en frukt ;)



Kram

2011-11-12 @ 21:00:44
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Svar: joooru, det är jag visst! Och vadå, det är ju bara två veckor kvar innan det är första advent ändå så :p

Puss

2011-11-12 @ 21:12:14
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0