Ärlighet varar längst.

En sak jag har tänkt på som är så väldigt extremt rätt som stjärnpanelen pratade om i lördags.



Dom fick frågan vad dom tror är 2012 års bloggtrend.
Och dom svarade att dom tror att det kommer att bli att bli snällare,
inte smuttskasta varandra och inte skriva dryga / elaka glåpord om varandra.

Jag hoppas att dom har rätt, för det känns så otroligt barnsligt att
hålla på med sånt, jobbigt för dom vars bloggar lever på att smuttskasta andra kanske.
Men ärligt vem bryr sig?

Jag och min vän Jessica pratade här för några veckor sen om just det här syndromet.
Och varför kan man inte bara öppna sin käft och säga till personen vad man själv stör sig på
ist för att man ska behöva läsa det krypiskt i en jäkla blogg?
Och standarden med det krypiska är ju att man alltid kan prata sig ur det hela också..
"nej de är inte dig de handlar om det är en annan".

Och om man nu skriver om en person man inte känner i verkliga livet utan bara läser bloggen,
men varför ska man då läsa dennes blogg då?
Jag läser inte bloggar jag "stör" mig på, och skulle jag göra det så skriver jag ju inte om det här!

Så jag håller med och hoppas på att dom har rätt, känns som att smutskastnings tiden i bloggarna faktiskt är över.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Bra skrivet gumman!

2011-11-21 @ 20:04:43
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3 Nya tävlingar varje vecka!

SV Ja rosa är fint hihi ;). Men ja, utbildade nagelterapeuter.. Det låter som man hade fått värsta snygga naglarna med förlängning och så ju.. :) Hoppas din kväll blir bra! kramis

2011-11-21 @ 20:43:04
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: cammie

haha, ja jag chansar på det =) Pizzabud är faaarligt, mår fan päta just nu efter att ha tryckt i mig maten =)

2011-11-21 @ 21:16:38
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: jessica

Det är folk som inte vågar säga det rakt ut.

Fega helt enkelt.

Och även falska såklart!

Usch på såna!!

<3

2011-11-21 @ 21:35:56
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0