Vänskap.

If you don´t wanna here the truth, don´t ask for it!!!

Ibland så hatar jag verkligen att vara tjej.
Och jag förstår verkligen bara mer och mer varför jag inte umgås med många tjejer.

Varför ska man alltid sticka kniven i ryggen?
Varför ska man alltid få andra att tro att den sa bu och den sa bä?

Tacka fan vet jag för ärlighet!

Jag är glad för mina få brudar som jag umgås med så ofta det går.
Fyra stycken.. De räcker, precis lagomt för mig. :)
Ingen drama, inga intriger.
Bara riktigt äkta vänskap!



(bild från google)

Kommentarer
Postat av: Malin

Är med så himla trött på sånt! Har valt att inte umgås med många pga en massa skitsnack. <hellre få vänner och äkta än många och falska

2011-05-20 @ 22:13:07
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0