Torsdag.

Idag var jag faktiskt hemma tidigt.
Eller oki jag börjar 5.15 så tidigt är tidigt för en normalt jobbande människa men tidigt för mig är 8 timmars pass typ. ;)
Jag menar 13.45 är mina 8 timmar klara.

När jag kom hem däckade jag helt och hållet.
Förkylningen i örat vill inte släppa alls och jag känner mig däckad.

Men imorgon är det äntligen fredag tack och lov! Lördag kommer bli en riktigt hemma dag,
jag tänker inte göra ett skit! Ligga i sängen och bara ha de skönt.
Ligga på soffan och inte göra något.
Oki leka med William de hör ju till ändå men inte något ansträngande kommer de bli.

Nu ska William i säng och direkt efter att han somnat ska jag i säng med.
Jag längtar!

Mina nya brillor. :D Polaroid eller va de heter haha så insatt va jag liksom. ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Pilotbrillor? Eller kanske inte är det? Vet att dom typ ser ut som dom du har iaf! Eller dom är kanske bara silvriga? Haha fan vet vi liksom ;)

2011-05-12 @ 19:32:07
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: pappa

d e bågen som kallas pilotbågar .HAHA in your dreams att du kommer få sovmorgon!!!!!!!! Been there done that !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-13 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0