Underbar lördag.

Jag har en fundering och ev en plan haha. :P

Imorgon imorgon imorgon. :D

Inte nog med ett superevent, efter de så kommer Jessica och Niclas hit och jag ska göra naglar.
Ja alltså på Jessica. ;)
Jag längtar, har planer att smida med henne också!
Viktiga saker. Haha påminn mig imorgon Jessica jag lär glömma de annars. ;)
Två viktiga saker är det och båda innebär njutning, HAHA kan det bli bättre? :D

Idag har jag och William varit med Rebecka och Jonatan till leklandet i Jakan.
Om jag får gissa så va det Rebecka som hade absolut roligast. ;)
Efter de drog vi och käka i vällingby.
Sen hem och sova.

Jag sov ca 40min med William och de kändes som fyra timmar helt underbart.
Varför kan de inte alltid vara så? Jag behöver massa gratissömn.

Sen blev de tvättstugan och middag.
Vi gjorde stek och kokt potatis med gelesås. Ahhhhh jag dör va gott.
Åt som en hel FULLVUXEN karl! :P
Och det blev även en cider på det. Vilken lördag. :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh nej! Vad har du nu tänkt ut?! :O puuss

2011-05-07 @ 22:05:28
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0