Stress.

Idag var det segt som tusan att gå upp.
William vaknade en gång när jag precis hade somnat igårkväll.
Kändes som bly i benen men han somnade om direkt.
Sen sov han ända tills jag gick upp då vaknade han och gick in och la sig med Henric.
DÅ är det oki att han ligger där tycker vi. Svårt att han inte ska höra mig på morgonen. :/

Dagen har varit rätt seg också till en början.
Sen när tur två började då kom dagen igång.
Men kändes som rena semestern eftersom jag bara hade 4pall!
På förra körningen hade jag 12-14 pall :P

Sen slutade jag helt plötsligt. :D
Drog direkt till gymmet hade ingen koll på klockan och helt plötsligt blev de bråttom!

Kör ju mest crosstraining nu men blir även lite blandat av de andra med.
Idag blev de crosstraining och mage/rygg.
Och om jag inte får träningsvärk i magen av de här då lovar jag att jag aldrig kommer att få det. ;)

Imorgon är de tvättstugan så vet inte om jag hinner träna då. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0