Secuvie Creme (testar)

Jag har turen att få prova på en hudkräm för folk med torrhud.

Secuvie Creme heter den och jag fick äran ur en facebook grupp som ni hittar HÄR.



Vad jag tycker?

Jag tycker att den är grym, redan första dagen jag drog på det märkte jag skillnad.
Perfekt efter en solarie sväng också.
Huden är mjuk nu i hela ansiktet inte det minsta torr någonstans!

Det enda jag inte kommer helt överrens om är doften.
Henric tycker att den påminner om tigerbalsam (igårkväll när jag smeta på så frågade han varför jag använt tigerbalsam).
Det ska vara citrus men jag vet inte. :)

Jag kommer att använda den som en nattkräm mer än dagkräm känns på morgonen som att man inte behöver ha någon mer heller för resultatet ligger liksom kvar.
Och otroligt dryg är den med vilket jag gillar.

Väldigt smidig flaska också som gör det lätt att få ut så lite som man faktiskt bara behöver.

Alltså MÅNGA plus från mig. :)
och bara ett minus.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi tack snälla du :)

Vet dock inte hur min sminkgning ska vara imorgon, men nåt kul ska jag komma på :)

Asså haha, hmm undra vad det kan vara som du har i tankarna :p

2011-05-07 @ 22:55:35
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0